سفارش تبلیغ
صبا ویژن
باز هم دل هوای... - خط سبز

باز هم دل هوای...

سه شنبه 85 اسفند 8 ساعت 4:22 عصر

به روزهای پایان سال که نزدیک می شیم باز مملکت حال وهوای خاص خودشو می گیره و همه به فکر خونه تکونی می افتن  و به فکر اینن که هر طور شده به هر بد بختی هم که شده یه لباس نو به تن بچه هاشون بکنن وبعد هم تو ایام نوروز   دید وبازدید اقوام وبزرگترای فامیل وهر طور شده هم یه سفر تفریحی برن .
چند سالیه که تو مملکت تو این ایام کارهای زیبایی داره اتفاق می افته .تعداد زیادی از هموطنا  که تو سال گذشته تعدادشون از مرز دو سه ملیون هم گذشت. تواین ایام تو تمام برنامه های تفریحی وسیاحتی و زیارتی که برای خانواده در نظر می گیرن یه برنامه معنویی که حال وهوای خوبی به زندگی می ده قرار می دن .
 بعضی از مردم درکنار خانه تکونی ولباس نو و خرید شب نوروز به فکر ازوقه معنوی یک سالشون هم هستن ویه برنامه برای دل تکونی و لباس زیبا برای دلشون می افتن برای همین یه برنامه برای دیدار از مناطق جنگی در کنار تموم برنامه های نوروزشون می زارن  ویه سری به خوزستان هم می زنن وبنده هم چند ساله که این توفیق بهم دست داده تو این ایام خادم مهمانان شهدا باشم خاک پایشان را طوطیای چشمم می کنم . امسال هم این سعادت نصیبم شده وقراره امروز راهی منطقه بشم برای همین تا بعد از تعطیلات نوروز نیستم . برای همه شما دعا خواهم کرد انشاءالله 

                     

                


نوشته شده توسط : حق جو

نظرات دیگران [ نظر]