سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من امدم - خط سبز

من امدم

شنبه 85 آذر 4 ساعت 7:34 عصر
  سلام سلام به دنیای جدیدم سلام به دنیای مجازی سلام به دهکده ی جهانی سلام به دنیای که فاصه ها توش جایی برای عرض  اندام  ندارن . این سلام  با تموم سلامای زندگیم فرق میکنه تو دنیای جدیدی  سلام  میکنم اخ جون من دوباره متولد شدم (تولدم مبارک ) این بار تو دهکده ی جهانی .اما جواب این سلامو  شما وبلاگییون حرفه ای و نیمه حرفه ای باید به من بدین تا من که تازه به این دنیا پا گذاشتم بتونم روی پای خودم وایسم دست یاری به سوی شما دراز می کنم.

       همزمان با تولدم دو حادثه رخ داده یکی جانسوز و دیگری فرح زا و اما اولی از دست دادن پدری دلسوز و مهربون که جهان تشیع و عزادار کرد ودومی که خجسته ومیمون است همزمانی با دهه کرامت است دهه ای که شروعش با تولد بی بی دو عالم حضرت معصومه( سلام الله علیها )و اخرش ولادت شاه خراسون علی ابن موسی الرضا علیه السلام است که از این دو بزرگوار مدد می جویم که بتونم تو این دهکده وزندگی جدیدم  دنیای زیبایی که موردپسندشون باشه برا خودم بسازم نظراتون تو این راه منو کمک می کنه

نوشته شده توسط : حق جو

نظرات دیگران [ نظر]